Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Шляхи збагачення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті викликів сьогодення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драгієва, Л.
dc.contributor.author Drahiieva, L.
dc.date.accessioned 2019-12-02T14:04:23Z
dc.date.available 2019-12-02T14:04:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Драгієва Л. Шляхи збагачення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті викликів сьогодення / Л. Драгієва // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 42. – С. 60-68 uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/854
dc.description The article is devoted to the actual problems of improving the professional-pedagogical potential of high school teachers in the context of modern requirements for higher education. The need to form the basis for the professionalism of the teacher is noted. The role of modern requirements for higher education as a component of continuous education and a catalyst for the development of teacher's professionalism is being activated. The approaches and principles of designing a system for improving the teacher's qualifications due to the specifics of the sociocultural situation are analyzed. Describes the conditions of teacher-teacher's pedagogical development. The interpretation of the phenomenon «professional-pedagogical potential of high school teachers» is proposed. The basic requirements for teachers of higher education are revealed, which allows to determine the positive experience in the preparation of future teachers of higher schools and the use of this experience in the educational sphere of Ukraine. The main factors determining the tendencies of the development of higher education are revealed, as well as the opinion on the need to improve the system of training scientific and pedagogical staff in higher education. In the long run, the development of a comprehensive program for the modernization of the system of continuous pedagogical education is envisaged, which includes optimization of the network of higher pedagogical educational institutions, bringing the content, organizational forms and methods of the educational process to European and world standards, improving the system of pedagogical work, increasing social prestige and material well-being of employees sphere of education, introduction of effective mechanisms of selection and training of teachers of higher educational institutions. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальним проблемам вдосконалення професійно- педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті сучасних вимог до вищої освіти. Актуалізується роль сучасних вимог до вищої освіти як компонента безперервної освіти і каталізатора розвитку професіоналізму викладача. Аналізуються підходи та принципи проектування системи підвищення кваліфікації викладача, зумовлені специфікою соціокультурної ситуації. Описуються умови професійно-педагогічного розвитку викладача. Запропоновано трактування феномена «професійно-педагогічний потенціал викладачів вищої школи». Виявлено основні вимоги до викладачів вищої освіти, що дозволяє визначити позитивний досвід підготовки майбутніх викладачів та використання цього досвіду в освітній сфері України. Розкрито основні фактори, що визначають тенденції розвитку вищої освіти, а також думка про необхідність удосконалення системи підготовки науково-педагогічних кадрів у вищій освіті. У довгостроковій перспективі передбачається розробка комплексної програми модернізації системи безперервної педагогічної освіти, що включає оптимізацію мережі вищих педагогічних навчальних закладів, приведення змісту, організаційних форм і методів навчального процесу до європейських та світових стандартів, вдосконалення системи педагогічної роботи, запровадження ефективних механізмів відбору та підготовки викладачів вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;42;
dc.subject професійно-педагогічний потенціал викладача uk_UA
dc.subject безперервна педагогічна освіта uk_UA
dc.subject система підвищення кваліфікаціî uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject teacher's professional and pedagogical potential uk_UA
dc.subject continuous pedagogical education uk_UA
dc.subject system of professional development uk_UA
dc.subject professional activity uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.title Шляхи збагачення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті викликів сьогодення uk_UA
dc.title.alternative Improving professional and pedagogical potential of higher school teachers in the context of modern requirements to higher education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу