Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пенькова, С. | |
dc.contributor.author | Penkova, S. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T10:07:15Z | |
dc.date.available | 2019-12-09T10:07:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пенькова С. Шляхи забезпечення педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкового навчання / С. Пенькова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 45. – С. 109-115. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/890 | |
dc.description | The article deals with organizational and methodological requirements for the pedagogical support of elementary school students with special educational needs; types of pedagogical integration of pupils in the conditions of modern educational institution are presented. Emphasis is placed on the need for psychological and pedagogical study of children with disabilities. The characteristics of the professional activity of the teacher (assistant) in the inclusive class are described, which cover the fulfillment of the following professional functions: organizational, educational and developmental, diagnostic, prognostic and advisory. Modern approaches to inclusive learning are considered: mainstreaming, integration, inclusion. Differentiation of the inclusive learning process requires the systematic organization of the educational process, the use of integrated methods of learning and consolidation of educational material, stimulation and motivation of educational and cognitive activity. Knowledge of inclusive education methodology, selection of effective methods, forms and techniques by the teacher will allow effective application of individual and differentiated approach; to predict levels of adaptation of educational and physical activity in the process of organization of education and upbringing of children with special educational needs. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто організаційно-методичні вимоги щодо педагогічного супроводу учнів початкових класів, що мають особливі освітні потреби; подано види педагогічної інтеграції школярів в умовах сучасного освітнього закладу. Акцентовано увагу на необхідності психолого-педагогічного вивчення дітей з вадами психофізичного розвитку. Охарактеризовано особливості професійної діяльності учителя (асистента) в інклюзивному класі, що охоплює виконання наступних фахових функцій: організаційної, навчально-розвивальної, діагностичної, прогностичної та консультативної. Розглянуто сучасні підходи до інклюзивного навчання: мейнстримінг, інтеграція, інклюзія. Диференціація процесу інклюзивного навчання потребує системної організації освітнього процесу, використання інтегрованих методів засвоєння та закріплення навчального матеріалу, стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Знання методології інклюзивної освіти, добір учителем ефективних методів, форм та прийомів роботи дозволить ефективно застосовувати індивідуальний та диференційований підхід; передбачити рівні адаптації навчального та фізичного навантаження в процесі організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;45; | |
dc.subject | педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | педагогічна інтеграція | uk_UA |
dc.subject | вади психофізичного розвитку | uk_UA |
dc.subject | асистент вчителя інклюзивного класу | uk_UA |
dc.subject | pedagogical support | uk_UA |
dc.subject | pedagogical integration | uk_UA |
dc.subject | defects of psychophysical development | uk_UA |
dc.subject | assistant teacher of inclusive class teacher | uk_UA |
dc.title | Шляхи забезпечення педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкового навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Ways of Providing Pedagogical Support of Children With Special Educational Needs in Primary Education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |