Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1126
Назва: Рекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів
Інші назви: Advertising Media Text as the Reflection of English National Cultural Markers
Автори: Четверікова, О.
Chetverikova, О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Четверікова О. Рекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів / О. Четверікова // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 69-73.
Серія/номер: Вип. 5;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1126
Розташовується у зібраннях:Text et culture

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Четверікова_О_Text-et-culture-5.pdfРекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів588.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.