Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/139
Назва: Стилістичні особливості рекламних текстів
Автори: Стародєдова, Л.В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Стародєдова Л.В. Стилістичні особливості рекламних текстів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 155-159.
Серія/номер: Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена стилистическим особенностям рекламного текста, где определяются разнообразные стилистические приемы (детерминация, интердепенденция, констелляция) и стилистические средства, которые создают единство стилистических регистров и выводят текст за пределы традиционной стилистической нормы.
Опис: The article is devoted to the stylistic peculiarities of advertising text, with the focus on stylistic methods (determination, interdependence, constellation) and stylistic means with create a combination of stylistic registers and bring out the advertising text beyond the limits of the traditional stylistic standard.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/139
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf196.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.