Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Н.В.
dc.date.accessioned 2018-04-13T10:09:46Z
dc.date.available 2018-04-13T10:09:46Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 30-42. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/123
dc.description Contemporary views on “education quality” are systematically examined revealing the pedagogical sense of the Ukrainian higher education reforms in accord with the Bologna principles. uk_UA
dc.description.abstract В статье на основе систематизации современных научных представлений о категории «качество образования» освещаются некоторые педагогические аспекты изучения смысла болонского реформирования отечественного высшего образования. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28
dc.title Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу