Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Мотивація майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти як один з критеріїв сформованості професійної ідентичності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грама, Н.
dc.contributor.author Бойко, І.
dc.contributor.author Gramma, N.
dc.contributor.author Boyko, I.
dc.date.accessioned 2020-12-09T09:11:01Z
dc.date.available 2020-12-09T09:11:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Грама Н. Мотивація майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти як один з критеріїв сформованості професійної ідентичності / Н. Грама, І. Бойко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 48. – C. 58-63. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1284
dc.description The expediency of solving the research problem and the rationale, filling with new content is determined and requires a solution. The essence of psychological processes, the verbal quality of identity and motivation are described. Motivation has become the leading direction in selecting the most effective means of identity. Criteria were selected that were chosen in order to combine motivation and identity, as the most active and effective with a high degree of return components of professional identity of future specialists of non-mathematical specialties of preschool education institutions and positive performance among the criteria: a) psychological (leadership skills, individual characteristics, etc.) b) social (legal norms, social consequences, etc .; c) environmental (environmental standards, environmental standards, eco logical monitoring and consequences) d) technological (reliability, quality, lifetime, etc. e) technical and economic (payback period, productivity, investment, operating costs, etc. e) ergonomic (safety, convenience, etc.) d.). The opportunity has been achieved to improve the methodology of the educator, which essentially depends on his ability to purposefully manage the mental activity of children, activating it. The teacher can carry out such management, relying on psychological and pedagogical knowledge, that is, on a system of laws, and concentrate them in himself. Under the identity refers to belonging to a particular social or professional group. The result of a theoretical analysis of the essence of professional identity grouped three blocks of professional identification: professional adaptation, professional self-identification and professional modeling. uk_UA
dc.description.abstract Успішність та ефективність практичної діяльності майбутніх фахівців закладу дошкільної освіти значною мірою залежить від рівня сформованості їх професійно педагогічних ціннісних орієнтацій, що становить основу професійних компетенцій і духовне джерело особистості майбутнього педагога. Орієнтація на інтеграція з цивілізованою світовою спільнотою розглядається з точки зору мотивованої ідентичності, яка представлена в довідниковій літературі як тотожність, однаковість, однозначність, розглядається нами як динамічна система, що розвивається нелінійно впродовж усього життя фахівця закладу дошкільної освіти і має складну ієрархічну структуру. Під ідентичністю розуміється приналежність до певної професійної групи. Результатом проведеного теоретичного аналізу сутності професійної ідентичності згруповано три блоки професійної ідентифікації: професійна адаптація, професійна самоідентифікація та професійне моделювання. Розглядаються теоретичні та практичні питання моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін майбутнім фахівцям закладів вищої освіти (ЗВО). Проводиться детальний теоретичний і практичний аналіз основних видів навчальної діяльності, які забезпечують такі форми моделювання: мозковий штурм, кейси студентські презентації, рольові та ділові ігри, проектна робота. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;48
dc.subject професійна ідентичність uk_UA
dc.subject майбутні фахівці uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject ідентифікація uk_UA
dc.subject професійне моделювання uk_UA
dc.subject professional identity uk_UA
dc.subject future professionals uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject pre-school education institutions uk_UA
dc.subject identification uk_UA
dc.subject professional modeling uk_UA
dc.title Мотивація майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти як один з критеріїв сформованості професійної ідентичності uk_UA
dc.title.alternative Motivation of future professional education professionals as one of the professional identity criteria uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу