Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Освітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Ярослав
dc.contributor.author Kichuk, Yaroslav
dc.date.accessioned 2021-03-05T08:51:37Z
dc.date.available 2021-03-05T08:51:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кічук Я. Освітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів / Я. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 49. – С. 39-45. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1464
dc.description Modern realities and challenges of today bring to the fore the ability of higher education institutions to show mobility in providing quality educational services. Among the factors that are decisive in this regard (teaching staff, material and technical base, etc.), the leading place is occupied by educational and research activities of the subjects of the educational process. The issue of encouraging students to a subjective position in such activities is problematic: positive experience shows that the situation of free choice of forms of student participation, the success of student efforts due to the professionalism of the teacher-researcher, the ability of already tested mechanisms to stimulate intellectual initiative. The educational and research activity of students is a universally recognized resource for the constructive solution of the dual task of the new generation university - the advanced development of critical thinking of the future specialist, including family doctor, as the basis of creativity, and the dynamic formation of his professional identity. uk_UA
dc.description.abstract Сучасні реалії, виклики сьогодення виводять на перший план спроможність закладів вищої освіти виявляти мобільність у наданні якісних освітніх послуг. З-поміж чинників, які є визначальними у цьому плані (професорсько-викладацький корпус, матеріально-технічна база тощо), чільне місце посідає навчально-науково-дослідницька діяльність суб’єктів освітнього процесу. Проблемним постає питання про заохочення студентів до суб’єктної позиції у такій діяльності: позитивний досвід переконує, що сприяючими обставинами постають ситуація вільного вибору форм участі студентів, зумовленість успішності студентських зусиль професіоналізмом викладача-науковця, спроможністю вже апробованих механізмів стимулювання інтелектуальної ініціативи здобувачів вищої освіти. Hавчально-науково-дослідницька діяльність студентів постає загальновизнаним ресурсом конструктивного розв’язання двоєдиного завдання університету нового покоління – випереджувальний розвиток критичного мислення особистості майбутнього фахівця, зокрема сімейного лікаря, як основи творчості, й динамічне становлення його професійної ідентичності. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;49
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject підготовленість uk_UA
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject науково-дослідна робота uk_UA
dc.subject навчально-дослідницька діяльність uk_UA
dc.subject професійна медіакультура здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.subject майбутні лікарі сімейної медицини uk_UA
dc.subject readiness uk_UA
dc.subject preparedness uk_UA
dc.subject preparation uk_UA
dc.subject research work uk_UA
dc.subject educational and research activity uk_UA
dc.subject professional media culture of higher education seekers uk_UA
dc.subject future family medicine doctors uk_UA
dc.title Освітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів uk_UA
dc.title.alternative Educational services of higher education institutions in the conditions of today's challenges: updating the training of family doctors uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу