Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Формування м’яких іншомовних навичок для навчання студентів: ресурси інтерактивного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бражнікова, А.
dc.contributor.author Brazhnikova, A.
dc.date.accessioned 2021-08-16T09:20:44Z
dc.date.available 2021-08-16T09:20:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бражнікова А. Формування м’яких іншомовних навичок для навчання студентів: ресурси інтерактивного підходу / А. Бражнікова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 33-40. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-1757 (Print)
dc.identifier.issn 2616-8812 (Online)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1595
dc.description У статті представлено деякі результати проведеної аналітичної роботи з проблематики інтерактивного підходу. Доведено актуалізацію соціально-педагогічних потреб у вияві студентською молоддю іншомовної компетентності. Акцентовано на загостренні проблематики розвитку у студентства м’яких навичок для навчання та успішної професійної діяльності, що мають підґрунтям вияв іншомовної активності. У ході дослідження розглядаються актуальні проблеми інтерактивного навчання студентів, уточнюються позиції педагогів-теоретиків щодо класифікації інтерактивних методів навчання. Дається обґрунтування доцільності використання стимулюючого ефекту методів інтерактивного навчання з метою формування позитивних стійких мотивів вивчення іноземної мови як фактора підвищення продуктивності навчання іншомовного спілкування. Доведено доцільність враховувати, що впровадження методів, прийомів інтерактивного навчання іноземної мови повинно здійснюватися викладачем системно на всіх етапах вивчення іноземної мови задля формування у них цілісного уявлення про мову і культуру іншомовного спілкування. Схарактеризовано положення, що розкривають дидактичний потенціал дискусії та виступають в якості обґрунтування ефективності методично компетентного і педагогічно доцільного використання даного методу в процесі навчання іншомовного спілкування в закладах вищої освіти. uk_UA
dc.description.abstract The article presents some of the results of the analytical work on the issues of the interactive approach. It has been proved that the socio-pedagogical needs of young students are being updated in order to demonstrate their foreign-language competence. The focus is on increasing the problem of students developing soft skills for learning and successful professional activity, which are the basis of foreign activity. The study examines current issues in the interactive teaching of students and clarifies the positions of theoretical educators in the classification of interactive teaching methods. Interactive learning methods should be used as a catalyst to create positive and sustainable motivations for learning a foreign language as a factor in increasing the productivity of foreign language communication and learning. The introduction of methods, techniques of interactive foreign language learning should be systematically carried out by the teacher at all stages of foreign language learning in order to form a holistic view of the language and culture of foreign language communication. The provisions are described as revealing the didactic potential of the discussion and as justification for the effectiveness of methodically competent and pedagogically appropriate use of this method in the teaching of foreign-language communication in institutions of higher education. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;53
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject learning uk_UA
dc.subject interactive learning uk_UA
dc.subject foreign language uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject institutions of higher education uk_UA
dc.title Формування м’яких іншомовних навичок для навчання студентів: ресурси інтерактивного підходу uk_UA
dc.title.alternative Developing soft foreign language skills for student learning: resources of the interactive approach uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу