Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Корекційна робота з дітьми із дислалією у закладах дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Уткіна, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Utkina, Irina
dc.date.accessioned 2022-02-03T18:11:16Z
dc.date.accessioned 2022-02-03T18:11:25Z
dc.date.available 2022-02-03T18:11:16Z
dc.date.available 2022-02-03T18:11:25Z
dc.date.issued 2022-02-03
dc.identifier.citation Уткіна І.О. Корекційна робота з дітьми із дислалією у закладах дошкільної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: д-р.пед.наук, проф. Рашидов С.Ф. - Ізмаїл, 2022. - 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1666
dc.description The qualifying work consists of an introduction, two chapters, a conclusion and a list of sources and literature used. During the qualifying work, 53 literary sources were processed. The total volume of the qualifying work is 108 pages. The introduction substantiates the relevance of the research topic, the purpose and objectives of the work. The first chapter "Psychological and pedagogical characteristics of children with dyslalia" discusses theoretical issues regarding the essence of the concept of "dyslalia", the etiology of the occurrence of impaired sound pronunciation, classification and symptoms; a comparative description of dyslalia with dysarthria and rhinolia is given; the influence of dyslalia on the psychophysical development of preschool children is examined. The second section "Organization of corrective work to overcome dyslalia in the PEI" reveals practical measures for diagnosing dyslalia; the traditional method of eliminating flaws in sound pronunciation is given; practical advice on the use of innovative technologies during correctional and developmental classes and an algorithm for the prevention of dysgraphia in older preschoolers are provided. The conclusions reveal the main ways to solve the problem that were obtained in the course of the study. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел і літератури. Під час кваліфікаційної роботи було оброблено 53 літературних джерела. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 108 сторінок. У вступі обґрунтована актуальність дослідницької теми, ціль, мета та завдання роботи. У першому розділі «Психолого-педагогічна характеристика дітей з дислалією» розглядаються теоретичні питання стосовно сутності поняття «дислалія», етіологія виникнення порушення звуковимови, класифікація й симптоматика; приводиться порівняльна характеристика дислалії із дизартрією та ринолалією; проводиться огляд впливу дислалії на психофізичний розвиток дошкільників. У другому розділі «Організація корекційної роботи з подолання дислалії у ЗДО» розкриваються практичні заходи щодо проведення діагностики дислалії; приводиться традиційна методика усунення вад звуковимови; надаються практичні поради щодо використання інноваційниї технологій під час корекційно-розвивальних занять та алгоритм профілактики дисграфії у старших дошкільників. У висновках розкриваються основні шляхи вирішення поставленої проблеми, які були отриманні під час дослідження. Ключові слова: дислалія, мовленнєве порушення, вади звуковимови, дисграфія, діагностика, корекційна робота, корекція звуковимови, профілактика, інноваційні технології, логопедична допомога. uk_UA
dc.subject дислалія uk_UA
dc.subject мовленнєве порушення uk_UA
dc.subject вади звуковимови uk_UA
dc.subject дисграфія uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject корекційна робота uk_UA
dc.subject корекція звуковимови uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject логопедична допомога uk_UA
dc.subject dyslalia uk_UA
dc.subject speech disorder uk_UA
dc.subject deficiencies in sound pronunciation uk_UA
dc.subject dysgraphia uk_UA
dc.subject diagnostics uk_UA
dc.subject correctional work uk_UA
dc.subject correction of sound pronunciation uk_UA
dc.subject prevention uk_UA
dc.subject innovative technologies uk_UA
dc.subject speech therapy assistance uk_UA
dc.title Корекційна робота з дітьми із дислалією у закладах дошкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Correctional work with children with dyslalia in a preschool educational institutions uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу