Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку засобами дидактичних ігор за методикою М.Монтессорі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимофєєва, Т.М.
dc.contributor.author Timofeeva, T. M.
dc.date.accessioned 2023-01-30T11:42:54Z
dc.date.available 2023-01-30T11:42:54Z
dc.date.issued 2023-01-17
dc.identifier.citation Тимофєєва Т.М. Інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку засобами дидактичних ігор за методикою М. Монтессорі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: к. п. н. Лунгу Л. В. - Ізмаїл, 2023. - 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1835
dc.description The qualification work is a theoretical and experimental study on the technology of conducting didactic games according to the method of M. Motessori in the process of intellectual development of a preschool child. The paper reveals theoretical and methodological aspects of the study of the formation of intellectual development of preschool children by means of didactic 4 play (the essence of the concept of "intellectual development", modern approaches to the intellectual development of preschool children, analysis of the problem of implementing the theory of M. Montessori). The technology of conducting didactic games according to the method of M. Montessori was developed and experimentally tested, and experimental Diagnostics was carried out on the level of formation of intellectual development of preschool children according to the method of M. Montessori. indicators (low, medium, high) of the levels of formation of intellectual development of preschool children using didactic games by M. Montessori were clarified. Further development was given to the provisions on conducting didactic games in the classroom in preschool educational institutions (creating an emotionally prosperous atmosphere in the group, guaranteeing freedom and independence, psychological mood in the conditions of pedagogical leadership). uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням з технології проведення дидактичних ігор за методикою М.Мотессорі у процесі інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку. У роботі розкрито теоретико-методичні аспекти дослідження формування інтелектуального розвитку дошкільників засобами дидактичної гри (суть поняття «інтелектуальний розвиток», сучасні підходи щодо інтелектуального розвитку дошкільників, аналіз проблеми реалізації теорії М.Монтессорі). Розроблено та експериментально перевірено технологію проведення дидактичних ігор за методико. М.Монтессорі, проведено дослідно-експериментальну діагностику з рівня формування інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку за методикою М.Монтессорі. уточнено показники (низький, середній, високий) рівнів сформованості інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор М.Монтессорі. Подальшого розвитку набули положення щодо проведення дидактичних ігор на заняттях у дошкільному навчальному закладі (створення емоційно-благополучної атмосфери в групі, гарантія свободи та самостійності, психологічний настрій в умовах педагогічного керівництва). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інтелект uk_UA
dc.subject інтелектуальний розвиток uk_UA
dc.subject технологія проведення uk_UA
dc.subject дидактичні ігри uk_UA
dc.subject intelligence uk_UA
dc.subject intellectual development uk_UA
dc.subject technology of conducting uk_UA
dc.subject didactic games uk_UA
dc.title Інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку засобами дидактичних ігор за методикою М.Монтессорі uk_UA
dc.title.alternative Іntellectual development of a preschool child by means of didactic games according to the method of M. Montessori uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу