Короткий опис (реферат):
У статті представлено лінгводидактичну модель формування навичок самостійної роботи з
удосконалення орфографічної компетентності учнів 5-7 класів, яка охоплює три взаємопов'язані та
взаємозумовлені етапи: підготовчий, діяльнісно-корекційний, оцінно-контролюючий. Описано завдання та
зміст роботи на кожному із означених етапів, репрезентовано науково обґрунтовану систему вправ для
самостійної роботи з підвищення рівня орфографічної компетентності школярів, визначено педагогічні умови
ефективної реалізації пропонованої моделі.
Суть розробки, основні результати:
In the article it is presented the linguo-didactic model of forming the skills of pupils’ independent work in the
5th-7th forms in order to increase their spelling competence. This model includes three interdependent and interrelated
stages: preparatory, action-correctional, evaluation-monitoring. The tasks and contents of work at each of the given
stages are described in the article. It is presented a scientifically-grounded system of exercises for schoolchildren’s
independent work, aimed to increase the level of their spelling competence. The pedagogical facilities for an efficient
realization of the proposed model are defined.