Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глущук, С.В.
dc.contributor.author Glushchuk, S.V.
dc.date.accessioned 2018-04-18T11:38:23Z
dc.date.available 2018-04-18T11:38:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Глущук С.В. Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності / С.В. Глущук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 43-47. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/201
dc.description In the article it is presented the linguo-didactic model of forming the skills of pupils’ independent work in the 5th-7th forms in order to increase their spelling competence. This model includes three interdependent and interrelated stages: preparatory, action-correctional, evaluation-monitoring. The tasks and contents of work at each of the given stages are described in the article. It is presented a scientifically-grounded system of exercises for schoolchildren’s independent work, aimed to increase the level of their spelling competence. The pedagogical facilities for an efficient realization of the proposed model are defined. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено лінгводидактичну модель формування навичок самостійної роботи з удосконалення орфографічної компетентності учнів 5-7 класів, яка охоплює три взаємопов'язані та взаємозумовлені етапи: підготовчий, діяльнісно-корекційний, оцінно-контролюючий. Описано завдання та зміст роботи на кожному із означених етапів, репрезентовано науково обґрунтовану систему вправ для самостійної роботи з підвищення рівня орфографічної компетентності школярів, визначено педагогічні умови ефективної реалізації пропонованої моделі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;33
dc.subject лінгводидактична модель uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject організація самостійної роботи uk_UA
dc.subject види самостійної роботи uk_UA
dc.subject педагогічні умови самостійної роботи uk_UA
dc.subject орфографічна компетентність uk_UA
dc.subject орфографічні вміння та навички uk_UA
dc.subject linguo-didactic model uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject the arrangement of independent work uk_UA
dc.subject kinds of independent work uk_UA
dc.subject pedagogical facilities for independent work uk_UA
dc.subject spelling competence uk_UA
dc.subject spelling skills uk_UA
dc.title Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності uk_UA
dc.title.alternative Linguo-didactic pattern of teaching independent work to pupils of 5th -7th forms in order to develop their spelling competence uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу