Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобами мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Царалунга, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2024-02-27T09:51:30Z
dc.date.available 2024-02-27T09:51:30Z
dc.date.issued 2024-01-23
dc.identifier.citation Царалунга О. П. Патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобами мистецтва : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми : Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : докт. пед. н., проф. Лесіна Т.М. – Ізмаїл, 2024. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2038
dc.description SUMMARY Inthequalifyingworkentitled"Patrioticeducationofpreschool childrenbymeansofart". Theconsideredtopicofresearchdiffersinitsrelevance,because intheconditionsofmodernreality,thesocialcontextofeducation becomesespeciallyrelevant,sincesocietyneedswaysandmeansof involving the youngergeneration to generally accepted norms of behavior.Thus,oneofthemostimportantareasofthecomplexprocess ofraisingpreschoolchildrenispatrioticeducation. Thequalificationworkcontainstheresultsoftheoreticaland empiricalresearch.Thetheoreticalpartoftheworkrevealstheessence ofthestudyofpatrioticeducationofpreschoolchildren.Also,theresults ofthetheoreticalresearchrevealtheessenceandpotentialofmoraland patriotic education ofpreschoolers ofdifferentage groups in the conditionsoftheimplementationofBKDO. Themethodicalaspectofstudyingthetopicoftheworkmadeit possibletooutlinethepeculiaritiesofpatrioticeducationofpreschool childrenbymeansofart.Thespecifiedinformationcanbeusedby teachersofhighereducationinstitutionsintheirpractical,pedagogical activities. The availability ofresearch results ofpatriotic education of preschoolchildrenisquiteimportantinthework.Themaster'sthesis providesadetaileddescriptionoftheproblem ofrealizingtheformation ofpatrioticfeelingsinpreschoolers.Thepracticalpartofthework contains the results ofresearch and experimentalwork on the implementationoforganizationalandpedagogicalconditionsforthe developmentofthe imagination ofpatriotism in children ofolder preschoolage. Accordingtotheresultsofempiricalresearch,itwasestablished thatthe need to plan and organize work with teachers on the developmentofthecognitive,activity,reflectivecomponentofreadiness to developideasaboutpatriotism inpreschoolchildren,workwith parentsontheformationofideasinthefieldofpatrioticeducationin preschoolchildren,with children in the sixth yearoflife on the developmentofideasaboutpatriotism and workon enriching the developingsubject-spatialenvironment. Theobtained resultsoftheempiricalresearchgavepractical significanceto thequalificationwork.Withtheirhelp,asecondary schoolteacherwillbeabletochoosetheoptimaldirectionforthe organizationofclasses. Summarizing,itshouldbenotedthatthisworkwascreatedwith theaimofprovidingadeepunderstandingofmoderneducationaltrends intheunderstandingofpatrioticeducationofpreschoolchildrenby meansofart. uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ У кваліфікаційній роботі, яка має назву «Патріотичне вихованнядітейпередшкільноговікузасобамимистецтва». Розглянута тема дослідження відрізняється своєю актуальністю, бо в умовах сучасної реальності, соціальний контекст виховання стає особливо актуальним, оскільки суспільствопотребуєспособівізасобівзалученняпідростаючого поколіннядозагальноприйнятихнорм поведінки.Так,одним із найважливішихнапрямівкомплексногопроцесувихованнядітей дошкільноговікустаєпатріотичневиховання. Кваліфікаційнароботаміститьусобірезультатитеоретичного та емпіричного дослідження. Теоретична частина роботи розкриває сутність дослідження патріотичного виховання дітей передшкільноговіку.Такожрезультатитеоретичногодослідження розкривають сутність та потенціал морально-патріотичного вихованнядошкільниківрізнихвіковихгрупвумовахреалізації БКДО. Методичний аспект вивчення теми роботи дозволив окреслити особливості патріотичного виховання дітей передшкільноговікузасобамимистецтва.Зазначенаінформація може бути використана педагогами ЗВО у своїй практичній, педагогічнійдіяльності. Досить важливою у роботі є наявність результатів дослідженняпатріотичноговихованнядітейпередшкільноговіку.У кваліфікаційній роботі магістра надається детальна характеристикадосліджуванняпроблемиреалізаціїсформованості патріотичнихпочуттіву дошкільників.Практичначастина роботи містить у собірезультати дослідно-експериментальна роботазреалізаціїорганізаційно-педагогічнихумоврозвиткууяви пропатріотизмудітейстаршогодошкільноговіку. Зарезультатамиемпіричногодослідження,буловстановлено, щонеобхідністьплануваннятаорганізаціїроботизпедагогами щодо розвитку когнітивного, діяльнісного, рефлексивного компонентаготовностідорозвиткууявленьпропатріотизмудітей дошкільноговіку,роботизбатькамищодоформуванняуявленьу галузіпатріотичноговихованняудітейдошкільноговіку,здітьми шостогорокужиттязрозвиткууявленьпропатріотизмтароботизі збагаченнярозвиваючогопредметно-просторовогосередовища. Отримані результати емпіричного дослідження надали практичне значення кваліфікаційній роботі.За допомогою них, педагогЗВО зможепідібрати для себеоптимальний напрямок організаціїзанять. Узагальнюючи,требавідмітити,щоданароботаствореназ метою надання глибокого розуміння сучасних навчальних тенденцій у розумінні патріотичного виховання дітей передшкільноговікузасобамимистецтва. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject патріотичне виховання uk_UA
dc.subject передшкільний вік uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject патріотичні почуття uk_UA
dc.subject виховне значення фольклору uk_UA
dc.subject patriotic education uk_UA
dc.subject preschool agе uk_UA
dc.subject art uk_UA
dc.subject patriotic feelings uk_UA
dc.subject educationa lvalue off olklore uk_UA
dc.title Патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобами мистецтва uk_UA
dc.title.alternative Patriotic education of preschool children by means of art uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу