Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Звєкова, В.К.
dc.contributor.author Zvekova, V.K.
dc.date.accessioned 2018-04-18T12:20:57Z
dc.date.available 2018-04-18T12:20:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Звєкова В.К. Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 67-70. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/204
dc.description The paper investigates the problem of optimizing the professional competence of prospective teachers to organize leisure activities for students with special needs. Such components are defined as the readiness of a prospective specialist for his professional activities. The key issue is raised as the preparedness of specialists of the educational system to deal with the problems of education of students with special needs and the professional competence of a teacher as an educator. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджена проблема оптимізації професійної компетентності майбутніх вчителів під час організації дозвілля з дітьми із обмеженими можливостями; визначені компоненти готовності до професійної діяльності та складової професійної компетентності майбутнього фахівця. Обґрунтовується забезпечення готовності фахівців у системі освіти дітей з обмеженими можливостями до розв’язання сучасних проблем виховання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;33
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутній учитель uk_UA
dc.subject вихователь uk_UA
dc.subject дозвіллєва діяльність uk_UA
dc.subject діти з обмеженими фізичними можливостями uk_UA
dc.subject Professional competence uk_UA
dc.subject prospective teachers uk_UA
dc.subject educators uk_UA
dc.subject students with special needs uk_UA
dc.title Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями uk_UA
dc.title.alternative Ways of forming ability of specialist in higher institutes of learning to organize leisure time of children with with special needs uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу