Короткий опис (реферат):
У статті проаналізовано дидактичні умови організації науково-пізнавальної компетентності
майбутніх учителів інформатики. Визначено етапи (мотиваційно-рефлексивний, інформаційно-
перетворювальний, продуктивно-креативний) та систему різнорівневих завдань щодо організації самостійної
роботи майбутніх учителів інформатики. Розглянуто роль самостійної роботи в процесі формування науково-
пізнавальної компетентності майбутнього вчителя інформатики.
Суть розробки, основні результати:
The article analyzes the problem of didactic conditions of formation the scientific-cognitive competence in future
teachers of Computer Science.
The stages (motivational-reflexive, informative-transforming, productive-and-creative) and the system of multi-
level tasks in the organization of independent work of future Computer Science teachers are defined. The role of
independent activity in the process of scientific and cognitive competence of the future Computer Science teacher is
investigated.