Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кожухар, Ж.В.
dc.contributor.author Kozhukhar, Zh.V.
dc.date.accessioned 2018-04-18T12:39:37Z
dc.date.available 2018-04-18T12:39:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кожухар Ж.В. Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 88-92. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/207
dc.description The article analyzes the problem of didactic conditions of formation the scientific-cognitive competence in future teachers of Computer Science. The stages (motivational-reflexive, informative-transforming, productive-and-creative) and the system of multi- level tasks in the organization of independent work of future Computer Science teachers are defined. The role of independent activity in the process of scientific and cognitive competence of the future Computer Science teacher is investigated. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано дидактичні умови організації науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Визначено етапи (мотиваційно-рефлексивний, інформаційно- перетворювальний, продуктивно-креативний) та систему різнорівневих завдань щодо організації самостійної роботи майбутніх учителів інформатики. Розглянуто роль самостійної роботи в процесі формування науково- пізнавальної компетентності майбутнього вчителя інформатики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;33
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject науково-пізнавальна компетентність uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject competence-based approach uk_UA
dc.subject scientific and cognitive competence uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.title Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики uk_UA
dc.title.alternative Didactic conditions of formation the scientific-cognitive competence of future teachers of Computer Science uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу