Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ситнікова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T14:04:36Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T14:04:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Ситнікова О. В. Формування готовності майбутніх фахівців до міжкультурної взаємодії : Навчальний посібник (для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня) / О. В. Ситнікова. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2024. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2196 | |
dc.description.abstract | Процеси активної глобалізації та інтеграції України у світовий культурний, освітній простір актуалізують проблему підготовки випускників закладів вищої освіти до міжкультурної взаємодії та партнерства з представниками різних народів та культур. На важливості участі молоді в міжнародних проєктах наголошується у державних документах, насамперед у Законі України «Про вищу освіту», це загострює важливість формування готовності до міжкультурної взаємодії у майбутніх фахівців. У цьому аспекті пріоритезується формування окресленої готовності саме у майбутніх філологів, оскільки ці фахівці відповідно до вимог їхньої професійної діяльності як перекладачів найактивніше взаємодіють з представниками різних культур. Більше того, аналіз освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів філології свідчить про можливості їх працевлаштування в якості й учителів іноземних мов, що підсилює їхню роль як носіїв культурної спадщини, цінностей, надбань народів, мова яких викладається. Слід підкреслити, що сформована готовність до міжкультурної взаємодії саме в бакалаврів філології дозволяє забезпечити надійне підґрунтя для подальшого саморозвитку (на етапі навчання в магістратурі, в наступній професійній діяльності) як медіатора кращого культурного здобутку різних народів, професіонала, здатного втілювати принципи солідарності, миролюбності, взаємної підтримки, виявляти здатність вирішувати конфлікти, розвивати у інших спроможність до взаєморозуміння, взаємодопомоги, командної діяльності. Дослідження наукових джерел [2-8; 10-14; 18-23; 25; 27; 29; 31; 32; 34-36; 39-45; 47-52; 54; 55; 58; 59; 61-63; 69-75; 77; 79; 80; 82-85] переконує в тому, що науковці одностайно акцентують на пріоритетності міжкультурної взаємодії в будь-якому контексті (соціальне, особисте життя, навчальна, професійна діяльність), оскільки саме володіння відповідною готовністю дозволяє 5 розширювати обрій власних можливостей, спілкування та співтворчості, розвивати та вдосконалювати себе як особистість та професіонал. У навчальному посібнику розкривається зміст та структура готовності майбутнього бакалавра філології до міжкультурної взаємодії в професійній діяльності, критерії та показники її оцінювання. Схарактеризовано рівні володіння вказаною готовністю. Висвітлюється роль самостійної роботи, дослідницької діяльності у формуванні цієї готовності. Представлено систему самостійних завдань (самостійно-аналітичні, самостійно-компаративні, самостійно-продуктивні), дослідницьких (рецептивно-аналітичні, трансформаційно-модифікаційні, продуктивно-креативні) завдань, список рекомендованої літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | РВВ ІДГУ, 2024 | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | міжкультурний | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | uk_UA |
dc.subject | філологія | uk_UA |
dc.subject | професійний | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | комунікативний | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | іноземний | uk_UA |
dc.subject | партнерство | uk_UA |
dc.subject | освітній | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх фахівців до міжкультурної взаємодії | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |