Короткий опис (реферат):
Анотація
Холостенко Ю.В. «Педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного
інклюзивного закладу як передумова успішної професійної самореалізації», 2024.
Незважаючи на те, що дослідженню особливостей педагогічної етики
присвячена певна кількість робіт, не було виявлено комплексного аналізу педагогічної
етики майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова
професійного самовиховання. Саме це й зумовило вибір напряму дослідження та
робить обрану нами тему досить актуальною.
Метою дослідження було теоретично дослідити та розглянути особливості
педагогічної етики майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як
передумови професійного самовиховання.
Об’єктом дослідження є педагогічна етика майбутнього вихователя
дошкільного закладу.
Предметом дослідження - педагогічна етика майбутнього вихователя
дошкільного інклюзивного закладу як передумова професійного самовиховання.
Методологічною основою кваліфікаційної роботи є загальнонаукові
методи дослідження: аналіз, синтез та узагальнення наукових джерел;
педагогічні спостереження, бесіди, анкетування майбутніх учителів
початкової освіти, аналіз та узагальнення результатів дослідження;
провідним методом дослідження визначено педагогічний експеримент.
Практичне значення одержаних результатів визначалося тим, що: матеріали
представлені в роботі можуть бути використані студентами, що навчаються за
напрямком підготовки «дошкільна освіта», «спеціальна педагогіка», вихователями
закладів дошкільної освіти (ЗДО), педагогами-дефектологами тощо.
Визначені головні етичні принципи співпраці в умовах інклюзивного
середовища.
Суть розробки, основні результати:
Annotation
Kholostenko Y.V. «Pedagogical Ethics of a Future Educator in an Inclusive
Preschool Institution as a Prerequisite for Successful Professional SelfActualization», 2024.
Although certain studies have been dedicated to the peculiarities of
pedagogical ethics, a comprehensive analysis of the pedagogical ethics of future
educators in inclusive preschool institutions as a prerequisite for professional selfdevelopment has not yet been conducted. This gap has guided the direction of this
research and underscores the relevance of the chosen topic.
The purpose of the study is to theoretically explore and examine the specific
features of pedagogical ethics of future educators in inclusive preschool
institutions as a prerequisite for professional self-education.
The object of the study is the pedagogical ethics of future preschool
educators.
The subject of the study is the pedagogical ethics of future educators in
inclusive preschool institutions as a prerequisite for professional self-education.
The methodological foundation of the qualification work includes general
scientific research methods: analysis, synthesis, and generalization of scientific
sources; pedagogical observations; interviews; surveys of future primary education
teachers; analysis and summarization of research results. The primary research
method employed is a pedagogical experiment.
The practical significance of the results lies in their applicability. The
materials presented in this work can be used by students majoring in «Preschool
Education» and «Special Pedagogy», educators in preschool institutions,
defectologists, and others.
The study identifies the main ethical principles of collaboration in an
inclusive environment