Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова успішної професійної самореалізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холостенко, Ю.В.
dc.contributor.author Kholostenko, Y.V.
dc.date.accessioned 2025-01-13T08:57:05Z
dc.date.available 2025-01-13T08:57:05Z
dc.date.issued 2024-12-27
dc.identifier.citation Холостенко Ю.В. Педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова успішної професійної самореалізації : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : докт. пед. н., проф. Рашидов С.Ф. – Ізмаїл, 2024. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2229
dc.description Annotation Kholostenko Y.V. «Pedagogical Ethics of a Future Educator in an Inclusive Preschool Institution as a Prerequisite for Successful Professional SelfActualization», 2024. Although certain studies have been dedicated to the peculiarities of pedagogical ethics, a comprehensive analysis of the pedagogical ethics of future educators in inclusive preschool institutions as a prerequisite for professional selfdevelopment has not yet been conducted. This gap has guided the direction of this research and underscores the relevance of the chosen topic. The purpose of the study is to theoretically explore and examine the specific features of pedagogical ethics of future educators in inclusive preschool institutions as a prerequisite for professional self-education. The object of the study is the pedagogical ethics of future preschool educators. The subject of the study is the pedagogical ethics of future educators in inclusive preschool institutions as a prerequisite for professional self-education. The methodological foundation of the qualification work includes general scientific research methods: analysis, synthesis, and generalization of scientific sources; pedagogical observations; interviews; surveys of future primary education teachers; analysis and summarization of research results. The primary research method employed is a pedagogical experiment. The practical significance of the results lies in their applicability. The materials presented in this work can be used by students majoring in «Preschool Education» and «Special Pedagogy», educators in preschool institutions, defectologists, and others. The study identifies the main ethical principles of collaboration in an inclusive environment uk_UA
dc.description.abstract Анотація Холостенко Ю.В. «Педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова успішної професійної самореалізації», 2024. Незважаючи на те, що дослідженню особливостей педагогічної етики присвячена певна кількість робіт, не було виявлено комплексного аналізу педагогічної етики майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова професійного самовиховання. Саме це й зумовило вибір напряму дослідження та робить обрану нами тему досить актуальною. Метою дослідження було теоретично дослідити та розглянути особливості педагогічної етики майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумови професійного самовиховання. Об’єктом дослідження є педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного закладу. Предметом дослідження - педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова професійного самовиховання. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є загальнонаукові методи дослідження: аналіз, синтез та узагальнення наукових джерел; педагогічні спостереження, бесіди, анкетування майбутніх учителів початкової освіти, аналіз та узагальнення результатів дослідження; провідним методом дослідження визначено педагогічний експеримент. Практичне значення одержаних результатів визначалося тим, що: матеріали представлені в роботі можуть бути використані студентами, що навчаються за напрямком підготовки «дошкільна освіта», «спеціальна педагогіка», вихователями закладів дошкільної освіти (ЗДО), педагогами-дефектологами тощо. Визначені головні етичні принципи співпраці в умовах інклюзивного середовища. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інклюзивна дошкільна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивний дошкільний заклад uk_UA
dc.subject етика uk_UA
dc.subject педагогічна етика uk_UA
dc.subject педагогічний такт uk_UA
dc.subject педагогічне самовиховання uk_UA
dc.subject inclusive preschool education uk_UA
dc.subject inclusive preschool institution uk_UA
dc.subject ethics uk_UA
dc.subject pedagogical ethics uk_UA
dc.subject pedagogical tact uk_UA
dc.subject professional self-development uk_UA
dc.title Педагогічна етика майбутнього вихователя дошкільного інклюзивного закладу як передумова успішної професійної самореалізації uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical Ethics of a Future Educator in an Inclusive Preschool Institution as a Prerequisite for Successful Professional SelfActualization uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу