Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях зі спортивно-оздоровчих дисциплін у вищій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пейков, В.М.
dc.contributor.author Peikov, V.М.
dc.date.accessioned 2018-04-23T10:10:27Z
dc.date.available 2018-04-23T10:10:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пейков В.М. Педагогічні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях зі спортивно-оздоровчих дисциплін у вищій школі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 180-185. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/264
dc.description The article deals with problematic issues and ways of using information and communication technologies in educational institutions during physical education and training sessions. Prospects and argumentations for such an innovation are made on the basis of the opportunities provided by modern computer technologies. This work is intended to increase the motivation of specialists in the field of physical culture and sports to implement multimedia projectors and screens in their pedagogical activities. The essence of the methodology is to improve the visibility of physical movements, technical skills and tactical actions that students must learn during training. The attractiveness of the proposed methodology for those who are studying is the convenience and habitualness of perception of visual information prepared by the teacher for display. Modern technical and soft ware possibilities allow to presenting the educational material in stages, in dynamics, slowly, from different perspectives with a high degree of detalization, which increases the efficiency of the educational process. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються деякі проблемні питання педагогічно доцільного використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальних закладах різного ступеню під час занять з фізичного виховання і на тренуваннях з метою демонстрації навчального матеріалу. Перспективи і обґрунтування такого впровадження робляться на підставі переваг, які надає сучасна комп’ютерна техніка, та з огляду досвіду її використання педагогічними працівниками інших навчальних предметів і дисциплін. Йдеться, насамперед, про підвищення мотивації майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту застосовувати мультимедійні проектори в своїй педагогічній діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;36
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject комп’ютерна техніка uk_UA
dc.subject фізична культура і спорт uk_UA
dc.subject навчально-тренувальний процес uk_UA
dc.subject візуалізація інформації uk_UA
dc.subject демонстрація навчального матеріалу uk_UA
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.subject наочні засоби uk_UA
dc.subject information and communication technologies uk_UA
dc.subject computer technology uk_UA
dc.subject physical culture and sports uk_UA
dc.subject training process uk_UA
dc.subject visualization of information uk_UA
dc.subject demonstration of educational material uk_UA
dc.subject motor activity uk_UA
dc.subject visual aids uk_UA
dc.title Педагогічні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях зі спортивно-оздоровчих дисциплін у вищій школі uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical possibilities of application in the high school of information and communication technologies at classes on sports and recreation disciplines in high school uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу