Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Психолого-педагогічні підходи до процесу соціалізації обдарованих студентів вищого навчального закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурдуй, С.Б.
dc.contributor.author Furdui, S.B.
dc.date.accessioned 2018-12-28T10:54:30Z
dc.date.available 2018-12-28T10:54:30Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Фурдуй С. Б. Психолого-педагогічні підходи до процесу соціалізації обдарованих студентів вищого навчального закладу / С.Б. Фурдуй // Вісник Одеського національного університету : Матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції «Культурно-історичний та соціально-психологічний потенціал особистості в умовах трансформаційних змін у суспільстві» 24–25 вересня 2010 року у м. Одеса. Психологія. - Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010. - Частина 1. Том 15. Випуск 11. - С. 155-163. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/373
dc.description In work the issue of the day the socialization of the gifted students in higher educa- tional establishment is exposed; directions, approaches to research of gift, conception, model, factors, components, kinds and spheres of gift, structure of the gifted person- ality are reflected. Constituents and sources of socialization of the gifted young people are analyzed, essence of the socializes of the gifted students is exposed, its criteria, indexes even are outlined. A model and pedagogical terms of successful socialization of the gifted students is grounded (development of social activity, creatively the directed professional preparation, stimulation of personality development and self-development of the gifted students, purposeful pedagogical support and accompaniment of process of socialization of the gifted students; creation of favorable social-pedagogical envi- ronment). Stages, functions, principles of socialization work, stages of socialization are reflected. uk_UA
dc.description.abstract У статі розкрито актуальну проблему соціалізації обдарованих студентів у вищому навчальному закладі; висвітлено підходи до дослідження обдаро- ваності, концепції, моделі, фактори, компоненти обдарованості, структуру обдарованої особистості. Проаналізовано складові та джерела соціалізації обдарованої молоді, розкрито суть феномена соціалізованості обдарованих студентів, окреслено її критерії, показники. Обґрунтовано модель і педаго- гічні умови успішної соціалізації обдарованих студентів uk_UA
dc.publisher Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Психологія;Частина 1. Том 15. Випуск 11
dc.subject обдарованість uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject соціалізація обдарованого студента uk_UA
dc.subject соціалізованість uk_UA
dc.subject соціальна зрілість uk_UA
dc.subject gift uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.subject socialization of the gifted student uk_UA
dc.subject socializes uk_UA
dc.subject social maturity uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні підходи до процесу соціалізації обдарованих студентів вищого навчального закладу uk_UA
dc.title.alternative PSYCHO-PEDAGOGICAL APPROACHES TO THE PROCESS OF SOCIALIZATION GIFTED STUDENTS IN HIGHER EDUCATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу