Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Рекламний текст та специфіка його перекладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стародєдова, Л.В.
dc.date.accessioned 2018-04-11T10:20:39Z
dc.date.available 2018-04-11T10:20:39Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Стародєдова Л.В. Рекламний текст та специфіка його перекладу // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2009. – Вип. 26. – С. 184-186. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/59
dc.description.abstract В статье определены основные подходы к переводу рекламных текстов, доказана необходимость учета прагматического аспекта, выделены этапы перевода рекламных текстов, сформулированы правила адаптации и обосновано использование приемов художественной нагрузки рекламного текста. uk_UA
dc.description.abstract The author addresses advertising discourse with the focus on the principal approaches and stages of their translation, pragmatics, rules of adaptation and restrictions on the application of stylistic devices in this type of texts.
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;26
dc.title Рекламний текст та специфіка його перекладу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу