Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Концепція персонажа в п’єсі «Професор Таран» А.Адамова (франц.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, В.
dc.contributor.author Shevchuk, V.
dc.date.accessioned 2019-04-23T09:19:11Z
dc.date.available 2019-04-23T09:19:11Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шевчук В. Концепція персонажа в п’єсі «Професор Таран» А. Адамова (франц.) / В. Шевчук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 185-188. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/633
dc.description The article considers the analysis o f the characters o f Adamov’s play «Professor Taran». There is a classification of characteristic features of the personages: age, appearance, social activity. A dramatic character is defined equally by speech and system of linguistic sings. The particular emphasis is placed on the gesticulation as one of the sings of semiological system, which makes possible to distinguish the character of play. A complete characteristic of the maim protagonist, professor Taran, is presented distinguishing him from the other actors. uk_UA
dc.description.abstract Мистецтво театру відрізняється від усіх інших мистецтв тим, що в ньому знак проявляється у всьому своєму багатстві та різноманітті. Театр має цілу систему значень: лінгвістичних знаків, адитивних (слухових), візуальних. Драматичний персонаж це сукупність семіологічних знаків в сценічному просторі. Він визначається, в першу чергу, системою лінгвістичних знаків. Ця система досить складна, вона включає в себе майже всі знаки поетичної мови і є невід ’ємною частиною драматичної дії. Мова драматичного героя це мова з паузами, за винятком монолога. Вона може бути довгою або короткою і ця деталь характеризує персонажа, чи є він головним, другорядним чи просто співбесідником. Визначаючи персонажів у їх значенні, вони можуть бути класифіковані за рядом критеріїв, найбільш традиційним з яких є «присутність чи відсутність». Другим критерієм є зв'язок місця дії та героя. Існує чотири типи такого зв ’язку: сукупність, єдність, вибірковість та передбачуване місце дії. Однак із всіх наведених найважливішим залишається «критерій дії». Вивчення персонажів п ’єси А. Адамова «Професор Таран» дозволяє побачити яким образом А.Адамов переходить від концепції більш простої свого героя до більш складної. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;Вип. 38
dc.subject концепція uk_UA
dc.subject жестикуляція uk_UA
dc.subject лінгвістичні знаки uk_UA
dc.subject семіологічна система uk_UA
dc.subject феномен uk_UA
dc.subject concept uk_UA
dc.subject gestured uk_UA
dc.subject linguistic sings uk_UA
dc.subject semiological system uk_UA
dc.subject phenomenon uk_UA
dc.title Концепція персонажа в п’єсі «Професор Таран» А.Адамова (франц.) uk_UA
dc.title.alternative The concept of the character in A. Adamov’s play «Professor Taran» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу