Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радкіна, В.
dc.contributor.author Radkina, V.
dc.date.accessioned 2019-04-23T09:23:18Z
dc.date.available 2019-04-23T09:23:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Радкіна В. Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.) / В. Радкіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 169-174. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/637
dc.description The article considers communicative characteristics of literary text as means of linguacultural field formation, reveals interrelations «author - text - reader». Much attention is devoted to stylistic functions of the text, first of all cognitive and symbolic, introduced into sientific existence by J. Gard-Tamin. uk_UA
dc.description.abstract В сучасній соціолінгвістичній літературі комунікативна компетентність розглядається як комунікативна активність з наступними компонентами: лінгвістичний, дискурсивний, прагматичний, стратегічний, лінгвокультурологічний. В контексті дослідження літературного тексту як засобу формування комунікативної компетентності останній компонент є головним, так як саме він з ’єднує всі інші, визначає його характер, зміст та комунікативну цінність, впливаючи на формування лінгвокультурологічного поля читача. Зауважимо, що текст як дидактичний засіб є предметом дослідження сучасних українських та зарубіжних науковців, а саме: А. Науменко, В. Різун, М. Макаров, Б. Донне, Ж.-Л. Дюффе, М. Крессо, Ж. Моліно, Ж. Гард-Тамін та ін. Дослідники підкреслюють, що взаємовідношення комунікативних параметрів та їх характеристики, що визначають функції та естетичну цінність тексту, впливають на сприйняття тексту читачем та формування його індивідуальності в соціокультурному середовищі. Центральними функціями, що впливають на сприйняття тексту як продукту творчої активності автора та читача, на думку Ж.Гард-Тамін, є естетична, когнітивна та символічна функції, причому весь текст є символ, що відображає соціальні, історичні, міжособистісні фактори, які впливають на сприйняття тексту читачем як лингвокультурологічного продукту. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;Вип. 38
dc.subject параметри uk_UA
dc.subject стилістичні функції uk_UA
dc.subject рівні тексту uk_UA
dc.subject лінгвокультурологічне поле uk_UA
dc.subject parameters uk_UA
dc.subject stylistic functions uk_UA
dc.subject text levels uk_UA
dc.subject linguacultural field uk_UA
dc.title Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.) uk_UA
dc.title.alternative Research of literary text as a means of forming the lingvocultural field uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу