Короткий опис (реферат):
В статті висвітлюються переваги суб'єкт-суб'єктного типу соціальних взаємин у
контексті пріоритетів педагогіки толерантності. Схарактеризовано підходи, що
спроможні посилити дієво-практичний характер освітнього процесу в закладі вищої
освіти задля більш продуктивного розвитку у студентів толерантності як особистісної
якості та формування їхньої професійної компетентності в аспектах виховання
толерантності у вихованців. Закцентовано увагу на освіті як культуро відповідне та
культуро утворювальне середовище. Така площина осмислення постулатів педагогіки
толерантності підвищує роль вищої школи у полікультурному вихованні студентства.
Суть розробки, основні результати:
The article highlights the advantages of the subject-subjective type of social relationships in the
context of the priorities of pedagogy of tolerance. The approaches that are able to strengthen the
practical and practical nature of the educational process in the institution of higher education are
described for the purpose of more productive development of students of tolerance as a personal
quality and the formation of their professional competence in aspects of education of tolerance among
pupils. The emphasis is on education as an appropriate cultural and educational environment. Such a
plane of understanding the postulates of tolerance pedagogy increases the role of higher education in
multicultural education of students.