Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Н.
dc.contributor.author Kіchuk, N.
dc.date.accessioned 2019-12-02T14:32:12Z
dc.date.available 2019-12-02T14:32:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кічук Н. Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця / Н. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 42. – С. 99-103. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/857
dc.description The article highlights the advantages of the subject-subjective type of social relationships in the context of the priorities of pedagogy of tolerance. The approaches that are able to strengthen the practical and practical nature of the educational process in the institution of higher education are described for the purpose of more productive development of students of tolerance as a personal quality and the formation of their professional competence in aspects of education of tolerance among pupils. The emphasis is on education as an appropriate cultural and educational environment. Such a plane of understanding the postulates of tolerance pedagogy increases the role of higher education in multicultural education of students. uk_UA
dc.description.abstract В статті висвітлюються переваги суб'єкт-суб'єктного типу соціальних взаємин у контексті пріоритетів педагогіки толерантності. Схарактеризовано підходи, що спроможні посилити дієво-практичний характер освітнього процесу в закладі вищої освіти задля більш продуктивного розвитку у студентів толерантності як особистісної якості та формування їхньої професійної компетентності в аспектах виховання толерантності у вихованців. Закцентовано увагу на освіті як культуро відповідне та культуро утворювальне середовище. Така площина осмислення постулатів педагогіки толерантності підвищує роль вищої школи у полікультурному вихованні студентства. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;42;
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject педагогіка толерантності uk_UA
dc.subject освітній процес вищої школи uk_UA
dc.subject суб'єкт-суб'єктна взаємодія uk_UA
dc.subject tolerance uk_UA
dc.subject pedagogy of tolerance uk_UA
dc.subject educational process of higher school uk_UA
dc.subject subjectsubject interaction uk_UA
dc.title Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця uk_UA
dc.title.alternative Subject-Subject Interaction as a Priority of Pedagogy of Tolerance and Personal and Professional Training of the Future Factor uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу