Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Кейс-метод як інтерактивна технологія формування іншомовної соціокультурної компетентності бакалаврів-філологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Салі, О.
dc.contributor.author Sali, O.
dc.date.accessioned 2019-12-03T09:49:32Z
dc.date.available 2019-12-03T09:49:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Салі О. Кейс-метод як інтерактивна технологія формування іншомовної соціокультурної компетентності бакалаврів-філологів / О. Салі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 42. – С. 127-133. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/858
dc.description The article substantiates the essence of the concept of a case, defines its main components. The sources of origin and stages of problem-situational learning formation are determined. The basic means of a case-method are analyzed. The article describes the method of analyzing specific situations as events that involve conflict, or act in contradiction with the environment. The main features of the case are described in the process of formation of socio-cultural competence in the study of a foreign language. The author defines the conditions that must be taken into account when compiling a description of a particular situation or case. Having analyzed the research literature, the article presents examples of the organization of classes using the method of AKS. Case study effectiveness in formation of foreign-language socio-cultural competence was conducted with students of the 2nd year of the Faculty of Foreign Languages and the Faculty of Ukrainian Philology and Social Sciences of the Izmail State Humanitarian University. Based on the study, the author highlighted the functional roles of all participants in the case-studio in the process of formation of foreign-language socio-cultural competence. It is analyzed that during the work on the case some students encountered difficulty in expressing their thoughts due to a lack of knowledge of a foreign language. The author came to the conclusion that the case-method as a form of training and activization of the educational process allowed to successfully form competencies and solve the main tasks of the educational process. Case helped students to adapt to the group, educate themselves in creativity and critical thinking. Through this interactive technology, they have learned a lot of lexical material on the topic «Ways to protect the environment in England and Ukraine», have learned the skills of dialogue and monologue speech, ability to conduct a healthy discussion and to take into consideration the opinion of other students. The author considered that the application of cases should be methodically, informatively, organizationally and pedagogically grounded and secured. Undoubtedly, the functional field of cases opens up wide opportunities for use and complements the traditional classical methods of teaching foreign languages. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовується сутність поняття кейсу, визначаються його основні складові компоненти. Визначено джерела походження та етапи формування проблемно- ситуативного навчання. Проаналізовані основні засоби кейс-методу. Стаття характеризує метод аналізу конкретних ситуацій як подій, які включають в себе конфлікт, або виступають в протиріччі з навколишнім середовищем. Схарактеризовані основні функції кейсу у процесі формування соціокультурної компетентності при вивченні іноземної мови. Автор визначає необхідні умови, які треба враховувати при складанні опису конкретної ситуації або кейса. Проаналізувавши науково-дослідну літературу, у статті представлено приклади варіантів організації занять з використанням методу АКС. Дослідження ефективності кейсу у формуванні іншомовної соціокультурної компетентності проводилося зі студентами II курсу факультету іноземних мов та факультету української філології та соціальних наук Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Спираючись на проведене дослідження, автор виділив функціональні ролі усіх учасників кейс-стаді у процесі формування іншомовної соціокультурної компетентності. Проаналізовано той факт, що при роботі над кейсом у деяких студентів виникли труднощі у вираженні своєї думки через брак знань з іноземної мови. Автор дійшов висновку, що кейс-метод як інтерактивна форма навчання й активізації навчального процесу дозволив успішно сформувати компетенції й вирішити основні завдання навчально-виховного процесу. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;42;
dc.subject кейс-метод uk_UA
dc.subject соціокультурна компетентність uk_UA
dc.subject інтерактивна технологія uk_UA
dc.subject проектування uk_UA
dc.subject аналіз конкретних ситуацій uk_UA
dc.subject ситуаційна вправа uk_UA
dc.subject case method uk_UA
dc.subject sociocultural competence uk_UA
dc.subject interactive technology uk_UA
dc.subject project uk_UA
dc.subject analysis of specific situations uk_UA
dc.subject situational exercise uk_UA
dc.title Кейс-метод як інтерактивна технологія формування іншомовної соціокультурної компетентності бакалаврів-філологів uk_UA
dc.title.alternative Case-method as the interactive technology of form-making foreign sociocultural competence of bachelor phylologists uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу