Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Діагностика та корекція ігрової адикції в підлітковому віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михеєва, Наталья Юр`євна
dc.contributor.author Mykheeva, Natalya
dc.date.accessioned 2022-10-14T11:17:50Z
dc.date.available 2022-10-14T11:17:50Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.citation Михеєва Н. Ю Діагностика та корекція ігрової адикції в підлітковому віці : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія освітньої програми : «Психологія : практична психологія (реабілітаційна психологія)» » / Кер.: к. філос. н., доц. Запорожченко О.В. – Ізмаїл, 2022. – 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1770
dc.description The relevance of the study is that the problem of game addiction is а new area of scientific knowledge, which will always require additional study, because in connection with the rapid development of information technology is constantly changing and forms of computer game addiction. Also, depending on how the child spends his leisure time, there is a formation of his personal qualities of character, motivational sphere, worldview and values. Therefore, it is very important for a practical psychologist to recognize the signs of computer gambling addiction in time, in order to carry out psycho-corrective measures and prevent its further development. The solution to the problem of gambling addiction is properly organized, comprehensive work on the diagnosis, correction and prevention of addictive behavior. The object of research is the game addiction of adolescents as a psychological phenomenon. The subject of research is the diagnosis, prevention and psychological correction of play addiction in adolescents. The aim of the research is to investigate the theoretical aspects of the phenomenon of gambling addiction, to develop and implement its own program of diagnosis, prevention and psychocorrection of computer gambling addiction in adolescents. Theoretical and methodological basis of this qualification work are psychological theories of activity, theoretical concepts of general personality development, theory of development and prevention of strategies of deviant and addictive behavior, research of aspects of development and prevention of computer game addiction. In the process of research, we found that game addiction in its development goes through four successive stages, which are characterized by the presence of certain physiological and psychological criteria that determine the level of development of addictive behavior. We also analyzed the specific age and psychosocial characteristics of adolescence and the factors of dependence, taking into account these characteristics. Empirical research has confirmed the working hypothesis that a comprehensive program for the correction and prevention of gambling addiction is an important condition for maintaining the health and mental protection of adolescents, and can help eliminate psychological causes and reduce the risk of gambling addiction. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження полягає в тому, що проблема ігрової адикції є новим напрямом наукового пізнання, що буде завжди вимагати додаткового вивчення, оскільки у зв`язку із швидким розвитком інформаційних технологій постійно змінюються і форми комп`ютерної ігрової залежності. Також в залежності від того, як дитина проводить своє дозвілля, відбувається формування її особистісних якостей характеру, мотиваційної сфери, світоглядних і ціннісних орієнтирів. Тому дуже важливо практичному психологу вчасно розпізнати ознаки комп`ютерної ігрової залежності, для того, щоб провести психокорекційні заходи та запобігти її подальшому розвиткові. Вирішення проблеми ігрової залежності полягає у правильно організованій, комплексній роботі з діагностики, корекції та профілактики адиктивної поведінки. Об'єктом дослідження є ігрова залежність підлітків як психологічний феномен. Предметом дослідження є діагностика, профілактика та психологічна корекція ігрової залежності у підлітків. Метою дослідження є дослідити теоретичні аспекти феномену ігрової залежності, розробити і реалізувати власну програму діагностики, профілактики та психокорекції комп`ютерної ігрової залежності у підлітків. Теоретико - методологічною основою даної кваліфікаційної роботи є психологічна теорії діяльності, теоретичні концепції загального розвитку особистості, теорії розвитку і профілактики стратегій девіантної та адиктивної поведінки, дослідження аспектів розвитку і профілактики комп'ютерної ігрової залежності. В процесі дослідження ми виявили, що ігрові адикції у своєму розвиткові проходить чотири послідовні стадії, які характеризуються наявністю певних фізіологічних і психологічних критеріїв, що визначають рівень розвитку залежної поведінки. Ми також проаналізували специфічні вікові та психосоціальні особливості підліткового віку та чинники залежності, враховуючи ці особливості. В результаті емпіричного дослідження була підтверджена робоча гіпотеза, яка полягає в тому, що розроблена комплексна програма корекції та профілактики ігрової адикції є важливою умовою збереження здоров’я та психічного захисту підлітків, та може сприяти усуненню психологічних причин та зниженню ризику виникнення то розвитку ігрової адикції у підлітків. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject адикція uk_UA
dc.subject адиктивна поведінка uk_UA
dc.subject залежність uk_UA
dc.subject ігрова залежність uk_UA
dc.subject діагностика ігрової адикції uk_UA
dc.subject психокорекція ігрової залежності uk_UA
dc.subject addiction uk_UA
dc.subject addictive behavior uk_UA
dc.subject addiction uk_UA
dc.subject game addiction uk_UA
dc.subject diagnosis of game addiction uk_UA
dc.subject psychocorrection of game addiction uk_UA
dc.title Діагностика та корекція ігрової адикції в підлітковому віці uk_UA
dc.title.alternative Diagnosis and correction of game addiction in adolescent age uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу